2013. március 12., kedd

2013. március 2. "Ismerd meg a Ganz Iskolát!" verseny

Kedves Versenyzők!

Nagyon örültünk, hogy ilyen sokan eljöttetek ezen a szombati napon iskolánkba versenyezni.
Bár a technika ördöge miatt egy kis csúszással indult a megmérettetés, végül minden jól ment, különösen a pontgyűjtögetés.

 












Milyen feladatok voltak?
1. állomás: Informatika és gépészet

2. állomás: Idézetek - költők

3. állomás: Rakd ki Európát!

4. állomás: Jegyezd meg!

5. állomás: Mit látsz a képen?

6. állomás: Ezt rakd ki!

7. állomás: Találd ki! Informatika - mindenkinek

8. állomás: Írj egy e-mailt!

9. állomás: Ganz-totó

10. állomás: Összesítés

Néhány idézet a levelekből úgy, ahogy írtátok!

„Remekül éreztem magam a csapattal, amely az egyik osztálytársamból és két fiúból állt. A feladatok kezdeténél még izgultunk, de aztán mikor jól mentek a dolgok, egyre magabiztosabbak lettünk.”
„Szimpatikus és úgy érzem, hogy ebbe az iskolába szeretnék járni.”
„Jól éreztem magam, tetszett a tanárok hozzá állása hogy hétvégén bejönnek dolgozni és tudnak még mosolyogni is közben.  Ha újra vissza jövök, nem úgy jövök be hogy félek hogy rosszak a tanárok ill. diákok, hanem hogy tudom hogy jó környezetben vagyok.”
„Az tetszett nekem hogy egy olyan csapatban voltam ahol mindenki más iskolából jött. A benyomásom az volt hogy nagyon tetszett nekem. És ebbe az iskolába szeretnék járni.”
„Remélem bekerülök.”
„Tágas és tiszta, tetszik hogy van lift, illetve hogy nincsenek firkák, mocsok a falakon. Nem láttam felragasztott rágókat...jó volt itt.”
„jól éreztem magam nagy jó volt az ötlet hogy,egy szép szombat napot terveznek ilyen állomásokat a Ganz ábrahám iskolában. Én jól éreztem magam nagyon tetszett remélem jöhetek ide és felvesznek ebbe az iskolába.”
„Nagyon jól éreztem magam, bár az elején tartottam tőle egy kicsit, hogy mi lesz, de utána nagyon élveztem a feladatokat.”
"Jól éreztem itt magam, a tanárok kedvesek, segítőkészek, közvetlenek voltak, a termek jól felszereltek, rendezettek. Jó benyomást tett ez az iskola, úgy gondolom ez egy jó középiskola és szimpatikus számomra. Szerintem a gyerekek reggelente jó kedvvel jönnek ide tanulni, mivel tudják, itt jó bánásmódban lesz részük. Köszönöm hogy itt lehettem!”
„Nagyon szép iskola. az informatika terem hihetetlen. Az összes tanár kedves és jólelkű. A feladatok nagyon trükkösek voltak, de egyben élvezetesek."

Az alábbi linken találod a képeket, amit ezen a napon készítettünk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése